Diagnostika motocyklů Harley Davidson + Buell

                                                                                                                                                                                                                                                

  Používám profesionální diagnostiku DIAG4BIKE. S touto diagnostikou určenou pro motocykly Harley Davidson a Buell je možné  provést např. odblokování zamčeného motocyklu, úpravu mapy řídící jednotky při použití neoriginálních výfuků a filtru sání, deaktivaci brzdového světla zadních blinkrů nebo udělat změnu počítadla ujeté vzdálenosti KM/MIL. U motocyklů Harley Davidson dovezených z USA  provádím také výměnu číselníku tachometru MIL/KM a kompletní přestavby na homologované verze. Podrobnější přehled funkcí diagnostiky motocyklů Harley Davidson a Buel je popsán níže.

Všechny modely od 1995 (Delphi, Magneti Marelli, VDO IGN, Thunder MAX EFi)

Přehled řídících jednotek a funkcí

Zapalovací modulEFI (Electronic Fuel Injection Module)všechny modely
TSSM (Turn Signal Security Module)FOB s tlačítkem
HFSM (Hands Free Security Module)FOB bez tlačítka
BCM (Board Control Module – elektronika karosérie)FOB bez tlačítka
SCM (Security Control Module – Řídicí modul zabezpečení)

Panel přístrojů (Rychloměr, otáčkoměr a instrument modul)všechny modely
Modul ABS (Delphi + CAN modely)všechny modely
Rádio

Thunder MAX EFImodely s 4-pin konektorem Datalink
Čtení a mazání diagnostických chyb, čtení parametrů všechny modely
Čtení identifikačních dat (číslo dílu, VIN)všechny modely
Limity měřených parametrů
Sledování real-time dat pozice škrticí klapky, teplota, lambda sondy, blinkry atd.
Testy akčních členů vstřikovače, cívky, hlavní relé, palivová pumpa, volnoběh, blinkry, tachometr, kontrolky, atd.
Nastavení měrných jednotek metrické/americké

Motorcycle report

Vyhledávání a identifikace všech zabudovaných řídicích jednotek

Čtení paměti chyb

Vymazání paměti chyb

Vygenerování diagnostického reportu + vytištění

Vyčítání kilometrů

Diagnostický report je vytištěn do PDF souboru po úspěšném provedení testu motocyklu

Toolbox

Výměna řídicí jednotky (TSSM, HFSM, BCM)

ABS speciální funkce (odvzdušnění a konfigurace, Delphi + CAN modely) všechny modely do roku 2018
ACR (automatické snížení komprese při startu)

Tempomat, Klapka ve výfuku, EITMS Povolit/Zakázat
Konfigurace spínače postranního stojanu všechny modely
Konfigurace ventilu v sání pouze CAN modely modely se 6-pinovým diagnostickým konektorem
Kompletní přizpůsobení Rádia všechny modely
J&M Audio konfigurace

Konfigurace ABS kontrolky na CAN modelech

Spárování rádia s motocyklem

Buell TPS reset

Párování rychloměru CAN modely
Reset AFV všechny modely a Buell®
Přizpůsobení volnoběhu všechny modely s elektronickým modulem vstřikování paliva Delphi do roku 2017

Při pokročilém nebo profesionálním tuning je možné u modelů 2018-19 nastavit volnoběžné otáčky
TSSM přizpůsobení

PIN čtení/změna

Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)

FOB přiřezení
HFSM přizpůsobení

FOB (přiřazení/výměna)

PIN (čtení/změna)

Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)

Sidecar (povolit/zakázat)

Servisní mód (povolit/zakázat)

BCM přizpůsobení

FOB (přiřazení / výměna)

PIN (čtení/změna)

Automatické spuštění alarmu (povolit/zakázat)

Postranní vozík (povolit/zakázat)

Servisní mód (povolit/zakázat)

Konfigurace světel (povolit/zakázat)

Bezklíčkové zapalování (povolit/zakázat)
TPMS konfiguracejednotky

BCMSpeedoRádio
TPMS přiřazení ventilků
Fork Lock Switchkonfigurace
Fork Lock Switchkonfigurace
Odemknutí (HFSM/BCM modul)

PIN (čtení) /

FOB přiřazení uzamčené motorky
Nastavení počítadla ujete vzdálenosti KM / MIL
Zobrazování napětí akumulátoru



DIAG4TUNE
• Tuning motoru
•Dyna, Softail a Touring modely od roku 2006
•Sportster modely od roku 2007